دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیر شبکه 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیر شبکه 1

کتاب آموزشی مدیر شبکه 1 اثر فرشید باباجانی است که به گفته خود از سال‌ها قبل در این فکر بوده که یک کتاب چندمنظوره برای مدیران شبکه بنویسد که بتوانند از آن بهره‌ی کافی ببرند. در این کتاب به موضوعات مختلفی پرداخته شده است، مانند:

۱- راه‌اندازی سرور ESXi.
۲- راه‌اندازی روتر میکروتیک۔
۳- نصب و راه‌اندازی سرور EXChange
۴- نصب و راه‌اندازی سرور مانیتورینگ (PRTG).
۵- نصیب و راه‌اندازی کشیں سرور۔
٦- نصیب وراءاندازی LynC سسرور۔
۷- نصب و راه‌اندازی آنتی ویروس تحت شبکه.
۸- نصب و راه‌اندازی VCenter و بررسی تمام امکانات آن.
۹- و ...

این کتاب هم، به مانند چند کتاب قبلی نگارنده، سریع و روان است و کاربران از سطح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از آن استفاده کنند، توجه داشته باشید که اگر کتاب‌های قبلی را به همراه این کتاب داشته باشید، می‌توانید به جمع‌بندی بهتری دست یابید.

کلمات کلیدی: آموزش شبکه، امنیت شبکه، مدیریت شبکه، آموزش مقدماتی شبکه، آموزش عملی شبکه، آموزش network+ فارسی، کتاب شبکه، کتاب شبکه های کامپیوتری، دانلود کتاب شبکه های رایانه ای، کتاب آموزش شبکه های کامپیوتری، شبکه کردن، آموزش شبکه های رایانه ای، شبکه های کامپیوتری، آموزش مبانی شبکه pdf، آموزش جامع شبکه pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.