دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دیوار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دیوار

کتاب صوتی دیوار

راوی امیر اردلان داودی

در تاریخ ادبیات مواردی وجود دارد که سبکی با یک داستان کوتاه آغاز شده است. مثل شنل گوگول که رئالیسم روسی را بوجود آورد. اما داستان کوتاه دیوار، سبکی را بوجود آورد که هنوز که هنوز است در این که آیا این سبک ادبی است یا صرفا یک فلسفه ی روایی اختلاف سلیقه وجود دارد: سبک اگزیستانسیالیسم.
دیوار داستان بسیار ساده ای دارد. اصلا می توانیم این داستان را آغازگر دوره ای بنامیم که ادبیات مدرن به حذف داستان پرداخت و رمان را به صورتی در آورد که از حالت قصه خارج شود و شکل فیلم نامه به خود بگیرد. دیوار داستان نبرد انسان با خود است. شورشیانی که دستگیر شده اند و در انتظار مرگند. در این داستان کوتاه، سارتر نخواسته که حالات آنها را به تصویر بکشد و به چند خط ساده بسنده می کند، یعنی ما نمی توانیم با حالات روانی آنها، آن طور که مثلا ً کافکا در محاکمه یا کامو در بیگانه به تصویر می کشند، آشنا شویم. هدف او این نیست.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، دانلود کتاب دیوار، دانلود کتاب صوتی صادق هدایت، دانلود داستان های صادق هدایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.