دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی پلیدی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی پلیدی

کتاب صوتی پلیدی اثر کریستین بوبن، تلنگری به بیداری وجدان می‌زند که با صدای دل‌نشین میلاد تمدن روایت شده است.

در این اثر بوبن (Christian Bobin) از پلیدی صحبت می‌کند و با توصیف‌ها و تصویر آفرینی‌هایش در یک متن کوتاه، نفس پلیدی را به معنای واقعی کلمه شرح می‌دهد. کلمات و جملات او به گونه‌ای واضح‌اند که در انتهای داستان‌، این حس را به مخاطب انتقال می‌دهد که هیچ‌کس به روشنی و صراحت نویسنده نمی‌توانست این خصلت بشری را توصیف کند.

در بخشی از کتاب صوتی پلیدی می‌شنویم:

در مورد خدا و مادرتان صحبت کنید. شما برای پاسخ‌گویی یک دقیقه و بیست و هفت ثانیه فرصت دارید. یکی از رفقا یا یک فیلسوف روزی را آنجا داخل آن پنجره‌ی آغشته به تصاویر می‌گذراند. آدم‌های آنجا از او می‌خواهند که در مورد عشق صحبت کند. آنان از واژه‌هایی که ممکن است فرصتشان را به یغما ببرد یا حوادث غیر مترقبه واهمه دارند.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان خارجی، داستان کوتاه خارجی، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان ترجمه شده، داستان اجتماعی، داستان خارجی، داستان معروف، داستان های کوتاه، داستان اجتماعی خارجی، داستان صوتی، داستان کوتاه صوتی، داستان صوتی کوتاه، Christian Bobin،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.