دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آزمایشگاه شبکه‌های کامپیوتری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آزمایشگاه شبکه‌های کامپیوتری

کتاب آزمایشگاه شبکه‌های کامپیوتری نوشته‌ی رضا رمضانی، یکی از کامل‌ترین کتاب‌های در زمینه‌ی شبکه‌های کامپیوتری است.

از جمله مفاهیم این کتاب می‌توان به مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری تجهیزات و معماری شبکه‌های کامپیوتری، شبکه‌های PTP و SB، مفاهیم دومین و نصب و تنظیمات ویندوز سرور 2003 و ... نام برد.

در بخشی از کتاب آزمایشگاه شبکه‌های کامپیوتری می‌خوانیم:

یک شبکه خارجی یک شبکه یا یک شبکه متصل است که به لحاظ قلمرو محدود به یک سازمان یا نهاد است ولی همچنین شامل اتصالات محدود به شبکه‌های متعلق به یک یا چند سازمان یا نهاد دیگر است که معمولا، ولی نه همیشه، قابل اعتماد هستند. برای نمونه مشتریان یک شرکت ممکن است که دسترسی به بخش‌هایی از شبکه داخلی آن شرکت داشته باشند که بدین ترتیب یک شبکه خارجی درست می‌شود، چرا که از نقطه نظر امنیتی این مشتریان برای شبکه قابل اعتماد به نظر نمی‌رسند. همچنین از نظر فنی می‌توان یک شبکه خارجی را در گروه شبکه‌های دانشگاهی، کلان شهری، گسترده یا دیگر انواع شبکه (هر چیزی غیر از شبکه محلی) به حساب آورد، چرا که از نظر تعریف یک شبکه خارجی نمی‌تواند فقط از یک شبکه محلی تشکیل شده باشد، چون بایستی دست کم یک اتصال به خارج از شبکه داشته باشد.

کلمات کلیدی: یادگیری آسان شبکه، آموزش مبانی شبکه pdf، آموزش مقدماتی شبکه pdf، کتاب های آموزش شبکه، کتاب آموزش شبکه، کتاب شبکه کامپیوتری، آموزش سریع و جامع شبکه، آموزش شبکه، آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری، دانلود مجانی کتاب شبکه های کامپیوتری، شبکه های کامپیوتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.