دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی قهرمان من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی قهرمان من

داستان کتاب صوتی قهرمان من نوشته محمد مهدی اونقی داستان زندگی خانواده‌ای است که خداوند پس از سال‌ها به آن‌ها فرزندی عطا می‌کند. آن‌ها از این نعمت بسیار خوشحال و خرسند هستند اما پس از مدتی کودکشان بیماری سختی می‌گیرد و در بیمارستان بستری می‌شود.

قهرمان من براساس واقعیت درباره‌ی چالش‌های زندگی و چالشی احساسی که برای نویسنده اتفاق افتاده برگرفته شده است. جالب است بدانید نویسنده تنها در سن شانزده سالگی این داستان را نوشته است.

کلمات کلیدی: داستان اجتماعی، دانلود داستان کوتاه، داستان صوتی، داستان کوتاه صوتی، دانلود داستان اجتماعی، کتاب صوتی قهرمان من، کتاب گویا قهرمان من،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.