دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان خوابم می‌آید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان خوابم می‌آید

آنتون چخوف در کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان خوابم می‌آید، بخشی از زندگی یک دختر نوجوان را روایت می‌کند که در خانه‌ای کنیز است. او از صبح تا شب باید به کارهای خانه رسیدگی کند و شب تا صبح هم کنار گهوارۀ کودک صاحبخانه بیدار بنشیند و گهواره را تکان دهد.

اگر برای لحظه‌ای خوابش ببرد، نوزاد شروع می‌کند به گریه کردن و آنگاه است که مرد یا زن صاحبخانه او را به باد کتک می‌گیرند. با طلوع خورشید هم دوباره کارهای خانه شروع می‌شود: نظافت، پخت و پز، آوردن آب، خرید، ... . یک شب، هنگامی که کنار تخت نوزاد نشسته و آن را تکان می‌دهد راه چاره را پیدا می‌کند: از بین بردن بچه! هر چه بیشتر فکر می‌کند، بیشتر مطمئن می‌شود که تنها دلیل بدبختی‌هایش این نوزاد است و باید او را از میان بردارد. بالش را روی صورت نوزاد می‌گذارد و فشار می‌دهد...

در قسمتی از کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان خوابم می‌آید می‌شنویم:

لکه‌ی سبز رنگ و سایه‌ی کهنه‌ها و شلوارها بار دیگر به حرکت درمی‌آیند و به او چشمک می‌زنند و چیزی نمی‌گذرد که دوباره بر مغزش حاکم می‌شوند و باز جاده‌ی پوشیده‌ی از گل و لای آبکی را می‌بیند. سایه‌ها و مردهای توبره بر پشت اینجا و آنجا دراز کشیده و به خوابی سنگین فرو رفته‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه صوتی، Anton Chekhov، داستان صوتی خوابم می آید، داستان کوتاه صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان کوتاه، کتاب صوتی خوابم می آید، داستان های آنتوان چخوف، مجموعه آثار چخوف، کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف، دانلود کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.