دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان سفر به ماه - مصور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان سفر به ماه - مصور

کتاب داستان مصور "سفر به ماه" برگرفته از اثر مشهور "ژول ورن"، نویسنده نامدار داستانهای علمی-تخیلی.
رئیس باشگاه اسحله شهر بالتیمور پس از پایان یافتن جنگ داخلی، فرصت میابد تا توان علمی و فنی خود و همکارانش را صرف ساخت فناوری تازه ای بکند. او تصمیم دارد بر پایه یِ دانش ساخت توپ جنگی، وسیله ای عظیم ابداع کند که بتواند به ماه سفر کند. او قصد دارد با این کار دانش بشر را در مورد کره ماه افزایش دهد. اما این تنها یک ایده است. آیا او موفق به انجام رساندن آن میشود...
توضیحاتی در مورد نویسنده و سبک کارش:
ژول ورن‏ (۱۸۲۸ - ۱۹۰۵ م.) نویسنده، شاعر و نمایش‌نامه‌ نویس فرانسوی بود. او بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب‌های ماجرایی اش است که دنیای داستان‌های علمی–تخیلی را دگرگون کرد. در آثار علمی–تخیلی نویسنده فکر خود را رها میکند تا به آینده برود و آنچه را در اثر پیشرفت علمی امکان پذیر خواهد شد، به تصویر بکشد. بنابراین آنچه می­نویسد کاملا علمی نیست، بلکه حاصل ترکیب علم زمان خودش با افکار، احساسات و تخیلات نویسنده است. در «سفر به ماه» می­بینیم که چطور ژول ورن با دانش و نبوغ خودش در آن زمان، مسیر بشر در کاوش­های فضایی را از قبل به تصویر کشیده.
مقدمه داستان:
بالاتر از زمین، آن دوردست ها، سرزمینی بسیار اسرار آمیز در میان کهکشان وجود دارد... کره ی ماه. از نخستین شب زندگی انسان بر روی زمین، او از این چراغ بزرگ که بالای سرش در آسمان آویزان شده در شگفتی بوده است. ماه بعضی از مردم را ترسانده، و دیگرانی را پرستش واداشته. تاریخ و سرگذشت ماه چگونه است؟ چه کسی روی آن زندگی می­کند؟
این داستانِ گروهی از مردان شجاع است که زندگی و آینده­ شان را به خطر انداختند تا رازهای ماه را... کاوش کنند!

کلمات کلیدی: کمیک سفر به ماه، دانلود داستان های ژول ورن، دانلود داستان سفر به ماه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.