دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان داماد مظلوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان داماد مظلوم

کتاب رمان داماد مظلوم نوشته‌ی سعید سوری لکی، ماجرایی قدیمی و حماسی است که از پس ازدواجی جنجالی رقم می‌خورد.

در زمان قدیم جوان زیرک، نیرومند و شجاعی بود که در جنگ، شجاعت و زیرکی شهرت داشت. اگر می‌خواستند کسی را به شجاعت مثال بزنند اسم او را می‌بردند. جوان به سن ۲۵ سالگی رسید و دنبال همسر می‌گشت ولی پدر و مادری نداشت که به آن‌ها بگوید زن می‌خواهد تا دختر خوبی برایش پیدا کنند. دختر یکی از اقوام به دلش می‌نشیند ولی از قضا پدر او یکی از سرشناس‌های شهر بود و برای دختر این فرد خیلی از پولدار‌ها و فرزندان افراد مهم و سیاسی به خواستگاری آمده بودند و این اتفاقات باعث شده بود جوان بترسد و به خواستگاری او نرود.

در بخشی از کتاب رمان داماد مظلوم می‌خوانیم:

پدرِ دختر آدم مهربون و پولداری بود ولی اهمیتی به این که دامادش حتما پولدار و سرشناس باشه نداشت و تنها چیزی اهمیت داشت براش این بود که اهل کار و اهل نماز باشه و تنبل نباشه. دختره هم حرفی نزد رو حرف پدرش و گفت هرچی پدر بگه همون کارو می‌کنه. بعد از یک ماه عقد هم بودن. روش نمی‌شد به پدر خانمش بگه می‌خواد مراسم عروسی بگیره و به خونه خودشون برن برای همین به مادر ناتنی خانمش گفت و اون هم به شوهرش گفت که می‌خوان ازدواج کنن. اینجا یک نکته‌ای بگم مادر عروس خانم چند سال قبل بخاطر مریضی فوت شده بود و بعد از اون پدرش تصمیم گرفت که ازدواج کنه. پدر دختر که ناراحت بود از دست دامادش که چرا بهش نگفته که می‌خواد ازدواج کنه و به دامادش گفت که چرا خودت بهم نگفتی می‌خوای مراسم عروسی رو زودتر بگیری. که آقای داماد گفت من از روی شما خجالت می‌کشم و برای همین به خانمتون گفتم که بهتون بگه.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان، رمان تاریخی ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان داماد مظلوم، دانلود پی دی اف رمان داماد مظلوم، دانلود رایگان رمان داماد مظلوم، دانلود رمان داماد مظلوم، دانلود رمان داماد مظلوم، دانلود رمان داماد مظلوم با لینک مستقیم، دانلود رمان داماد مظلوم برای موبایل، رمان داماد مظلوم، رمان داماد مظلوم، pdf رمان داماد مظلوم کامل، دانلود کتاب داماد مظلوم با لینک مستقیم، دانلود کتاب داماد مظلوم برای موبایل، داستان ادبیات حماسی، داستان حماسی کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.