دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 53 اصل متقاعد سازی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 53 اصل متقاعد سازی

خلاصه کتاب53 اصل متقاعد سازی

با پایان یافتن بحث منطقی، متقاعد سازی آغاز می شود.

مترجمان : شادی سمیعی فر، علیرضا توسلی

شاید بتوان گفت نفوذ، تاثیر گذاری و متقاعد سازی ،جذاب ترین واژه های تاریخ انسانی. از زمانی که دموستن برای تمرین سخنرانی اثر بخش در احقاق حق خانواده خود، در غاری تنگ پوشیده از میخ و سنگ نحوه ادار کلمات و استفاده از حرکات دست و بدن را تمرین میکرد، تاامروز که نامزدهای پست های سیاسی در سراسر جهان، مفاهیم و استعاره ها و واژه هارا به کار میگیرند تا مخاطبان را به برتری و حقانیت خود قانع کنند،بیش از 2000 سال میگذرد. اما این واژه ها همچنان جذابیت و اهمیت و تازگی خودرا حفظ کرده اند.

فروشنده ای که کالایی در دست دارد ،متهمی که روبروی قاضی ایستاده ایت، تابلوهای بزرگ و رنگارنگی که مارابه تماشا فرامیخوانند،کارجویی که در حال انجام مصاحبه ی شغلی است،همگی در پی متقاعد کردن مخاطب خود هستند. همانگونه که ولتر به زیبایی بیان کره است، حتی کسانی که تمام همت و تلاش خود را صرف تبلیغ و تنوع عقاید میکنند، هرروز و هر لحظه می کوشند دیگران را متقاعد سازند که مانند ایشان بیاندیشند!

کلمات کلیدی: متقاعد سازی، 53 اصل متقاعدسازی، قدرت متقاعد کردن، جملات روانشناسی، جملات انگیزشی، اصول فروشندگی، بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.