دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان زندگی راز جذب رویاها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان زندگی راز جذب رویاها

کتاب داستان زندگی راز جذب رویاها حاصل تجربیات سهیل علیزاده است که قوانین مهم زندگی را در قالب داستان زندگی خود به تصویر می‌کشد تا همگان با توجه کردن به آن و تجربیات مندرج شده و رعایت اصول موجود بتوانند زندگی خودشان را به شیوه‌ای زیبا و عالی با بوم نقاشی خود آن طور که می‌خواهند به تصویر بکشند. این کار ساده است به شرطی که اصول را بدانید و به ساده‌ترین حالت و بدون پیچیدگی خاص به قدرت برسید.

در بخشی از کتاب داستان زندگی راز جذب رویاها می‌خوانیم:

مطمئن باش از همون روز اول که شروع به تجسم می‌کنی توی کائنات تغییراتی رو به وجود میاری که باعث می‌شه نشونه‌هاش رو هم توی زندگیت ببینی و کافیه دوباره در برابر این نشونه‌ها احساس خوبی داشته باشی و توجهت روی خواسته‌ات حفظ بشه اونم نه به صورت طولانی مدت بلکه توجه کن و رهاش کن و باور داشته باش که اون خواسته رو در زمان درست بهت می‌رسونه.

کلمات کلیدی: قانون جذب، راز، کتاب راز، قانون نیروی جاذبه، قدرت درون، قانون جاذبه، The secret، مراحل قانون جذب، آموزش قانون جذب، متن کتاب راز، بررسی علمی قانون جذب، دانلود رایگان راز، دانلود رایگان کتاب راز قانون جذب، آموزش قانون جذب رایگان، قانون جذب چیست، قانون جذب چیست و نحوه استفاده از آن، چگونه از قانون جذب استفاده کنیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.