دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مردی به نام مادر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مردی به نام مادر

کتاب صوتی مردی به نام مادر نوشته‌ی مجید اوریادی زنجانی، برنامه شصت و هشتم نمایش صوتی داستان کانون فرهنگی چوک، حواشی مربوط به فرزند زن و شوهر جوانی را روایت می‌کند که مشکل شنوایی دارد.

در بخشی از کتاب صوتی مردی به نام مادر می‌شنویم:

- ما که والله توی فامیلمون از این مرض‌ها نداشتیم! حتماً زنت یک عیب و ایرادی داشته مادر...

احمد سیگار دیگری گیراند، چشمش را از صفحه‌ی تلویزیون برنداشت. ته سیگار قبلی‌اش را توی زیرسیگاری فشار داد. چند بار راضیه ازش خواسته بود که به خاطر سروش هم که شده توی خانه سیگار نکشد.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، داستان صوتی کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.