دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با Active Directory

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با Active Directory

کتاب آشنایی با Active Directory تألیف رضا بهرامی راد، به آموزش سرفصل‌های شبکه‌ی سطح متوسط می‌پردازد.

Active Directory سرویسی است که همه‌ی منابع شبکه در بانک اطلاعاتی آن یافت می‌شود، این سرویس قابلیت دستیابی و استفاده از منابع در شبکه‌های بزرگ را برای کاربرها و برنامه‌های کاربردی به سادگی فراهم می‌آورد.

در بخشی از کتاب آشنایی با Active Directory می‌خوانیم:

بطور کلی سه نوع Log File در Event Viewer وجود دارد. گروه اول Application Log نام دارد که حاوی اطلاعاتی در مورد رویداد‌های مربوط به برنامه‌های کاربردی نصب و Error‌های رخ داده شده در مورد آن‌ها خواهد بود. گروه دوم System Log می‌باشد که این Log File حاوی اطلاعاتی در زمینه رخدادهایی است که سیستم عامل تولیدکننده آن‌هاست از جمله آن‌ها می‌توان از Error‌های رخ داده شده در هنگام Stop و Start کردن سرویس‌ها، Component‌ها و سایر رخداد‌های مربوط به سیستم عامل نام برد.

گروه سوم Security Log می‌باشد این گروه حاوی اطلاعاتی مربوط به مسائل امنیتی سیستم مانند Loging کردن به سیستم و دسترسی به منابع موجود در آن خواهد بود. در صورتیکه این سیستم بعنوان Active Directory و DNS Server استفاده شود سه نوع Log File دیگر نیز به این گروه‌ها اضافه خواهد شد. Directory Service که حاوی اطلاعاتی مربوط به Directory و Domain Controler می‌باشد و دیگر File Replication که حاوی Error‌ها و Event‌های رخ داده شده در زمان Replication بین دو DC خواهد بود و در نهایت DNS Server که اطلاعاتی همچون Error‌ها و Event‌های گزارش شده توسط DNS Server را در خود ثبت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: شبکه های کامپیوتری، آموزش اکتیو دایرکتوری، کتاب آموزش شبکه، آموزش جامع شبکه pdf، کتاب شبکه، یادگیری آسان شبکه، اکتیو دایرکتوری به زبان ساده، آشنایی با active directory، آموزش کامل active directory، آموزش شبکه pdf، آموزش شبکه، آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری، دانلود مجانی کتاب شبکه های کامپیوتری، آموزش مقدماتی شبکه pdf، کتاب های آموزش شبکه، کتاب شبکه کامپیوتری، آموزش سریع و جامع شبکه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.