دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله خلاق باش

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله خلاق باش

مجله خلاق باش نوشته محمد کشاورزی به موضوع اختراع می‌پردازد، اختراع به نتیجه فکر فرد یا افرادی می‌گویند که برای اولین بار فرآیند یا فرآورده‌ای خاص را ارائه می‌کند و مشکلی را دریک حرفه‌، فن‌، فناوری‌، صنعت و مانند آن‌ها حل می‌نماید.

اختراع قابل ثبت: که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد. ابتکار جدید عبارت است از آنچه که در فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور معلوم و آشکار نباشد و از نظر صنعتی‌، اختراعی کاربردی محسوب می‌شود که در رشته‌ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد.

گواهینامه اختراع: سندی است که اداره مالکیت صنعتی برای حمایت از اختراع صادر می‌کند و دارنده آن می‌تواند از حقوق انحصاری بهره‌مند شود.

با توجه به مطالب بالا هر کشور دارای سازمانی است که اختراعات آن کشور را ثبت می‌نماید تا از شخص مخترع حمایت شود. در ایران نیز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مرکز مالکیت فکری این کار را انجام خواهد داد. سازمان جهانی wipo نیز یک سازمان بین المللی در زمینه ثبت اختراع می‌باشد که کشورهای دیگر با عضو شدن در این سازمان می‌توانند از مخترعان کشور خود در سطح بین المللی حمایت کنند.

سالانه حدود 2 الی 6 هزار اختراع در ایران ثبت می‌شود که متاسفانه نه بخش خصوصی و سرمایه گذاران و نه مردم عموم و متخصصان از این اختراعات آگاهی دارند.

هدف از راه اندازی این مجله به شرح زیر می‌باشد:

- آگاهی صنعت و شرکت‌های خصوصی و سرمایه گذاران در داخل و خارج کشور، از این اختراعات (متاسفانه سازمان مالکیت فکری برای شناساندن این اختراعات به شرکت‌های خوصوصی و سرمایه گذاران خیلی ضعیف عمل می‌کند).

- آگاهی مردم عموم و متخصصان از اختراعاتی که در ایران به ثبت می‌رسند (اگر دیگران نیز متوجه شوند که چه اختراعاتی در کشور ثبت می‌شوند می‌توانند آن‌ها را مطالعه کرده و در زندگی خود از آن‌ها استفاده کنند و همچنین از این اختراعات جهت ساخت اختراعی دیگر الهام بگیرند و این که چگونه اختراع خود را ثبت کنند).

کلمات کلیدی: دانلود مجله علمی، ماهنامه علمی، دانلود ماهنامه خلاق باش، ایده پردازی، ایده های تجاری، خلاقیت، اختراعات، تعریف اختراع، ثبت اختراع، ایده های بزرگ، خلاقیت و نوآوری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.