دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله خبری اتونت - شماره هفتم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله خبری اتونت - شماره هفتم

مجله خبری اتونت - شماره هفتم انتشار یافت. در این شماره از نشریه اتونت به سراغ 4 غول آفرود رفته‌ و آن‌ها را مقابل یکدیگر قرار داده‌اند.

LX570 مرسدس بنز جی کلاس، جیپ رانگلر، لندروور دیسکاوری و لکسوس، در این رقابت هیجان‌انگیز، 4 نماینده به رقابت در قسمت جاده‌ای و آفرود می‌پردازند و سرانجام با سنجش معیار‌های مختلف بهترین آن‌ها مشخص می‌شود.

در قسمتی دیگر به سراغ مرسدس جی کلاس فاینال ادیشن با تیونینگ برابوس رفته‌ایم و آن‌ها را بررسی کرده‌اند. مقالات آموزشی در این نسخه به انواع مختلف ضد یخ‌ها پرداخته و به بررسی چگونگی عملکرد کاتالیزور خودرو اشاره کرده‌ و نکاتی را برای تشخیص و رفت ایراد در این قطعه بیان شده است.

در قسمتی دیگر به سراغ خودروی سال اروپا رفته و کاندیدای سال 2019 را معرفی کرده‌اند. همچنین باید‌ها و نباید‌هایی را در رابطه موتور سواری بیان نموده‌اند. 

اتونت در نظر دارد با ارائه‌ی آموزش‌های خودرویی مناسب، سطح علمی خوانندگان فارسی زبان را افزایش دهد و در هر شماره به ارائه‌ی مقالاتی از این دست می‌پردازد.

کلمات کلیدی: صنعت خودروسازی در دنیا، اخبار خودرو، بررسی تخصصی خودرو، صنعت خودروسازی، مقاله خودرو، بهترین خودروهای جهان، اتومبیل، مجله خودرو، مجله تخصصی خودرو، دنیای خودرو، معرفی خودرو، خبر خودرویی، دنیای خودروهای لوکس، بهترین صنعت خودروسازی دنیا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.