دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هجده قانون طلایی موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هجده قانون طلایی موفقیت

کتاب هجده قانون طلایی موفقیت نوشته‌ی قاسم سرمیلی، شما را با نحوه‌ی داشتن زندگی بهتری راهنمایی می‌کند.

اگر در راه موفقیت قدم برداشته‌اید و موفق نمی‌شوید یک لحظه بایستید و به اطرافتان نگاه کنید؛ یا راه را اشتباه رفته‌اید یا هدف را اشتباه انتخاب کرده‌اید. برای رسیدن به موفقیت در زندگی تنها تلاش کافی نیست. بلکه شما باید با قوانینی آشنا شوید که با به کارگیری آن‌ها سریع‌تر و راحت‌تر به اهدافتان دست می‌یابید. اگر این 18 قانون را بیاموزید و در زندگی‌تان به کار ببرید هیچ چیز ساده‌تر از موفقیت نخواهد بود. 

در بخشی از کتاب هجده قانون طلایی موفقیت می‌خوانیم:

شما یک نفر را در نظر بگیرید که قصد رانندگی از شهری به شهر دیگر را دارد. اگر این شخص با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا نباشد چه می‌شود. او هرگز نمی‌تواند بدون آسیب زدن به خودش و دیگران این مسیر را طی نماید. و امکان رسیدنش به مقصد بسیار کم بوده و خطرات فراوانی او و دیگران را در این مسیر تحدید خواهد کرد. میزان راحتی و سرعت این راننده در رسیدن به مقصدش به میزان آشنایی او با قوانین راهنمایی و رانندگی بستگی دارد. هر چه با قوانین آشناتر باشد سفر لذت‌بخش‌تر و امن‌تری خواهد داشت.

زندگی هم مثل رانندگی است. هر چه شما با قوانین زندگی بیشتر آشنا باشید، زندگی بهتر و راحت‌تری خواهید داشت. دانستن این قوانین کار شمارا بسیار راحت می‌کند. تمام موفقیت‌ها با توجه به این قوانین صورت می‌پذیرد. با آگاهی از این قوانین بسیار قدرتمند شده و با به کار بردن آن‌ها در زندگی‌مان به‌راحتی به همه اهدافمان دست پیدا خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت در زندگی، موفقیت pdf، دانلود کتاب های موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت pdf، رازهای موفقیت، موفقیت در زندگی، راز موفقیت، کلید موفقیت، دانلود pdf کتاب موفقیت، دانلود رایگان کتاب های موفقیت، مقالات موفقیت pdf، کتاب موفقیت pdf، کلید موفقیت، موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.