دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ده راهکار جذب درآمد ده رقمی برای معماران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ده راهکار جذب درآمد ده رقمی برای معماران

کتاب ده راهکار جذب درآمد ده رقمی برای معماران نوشته منا تراشی درباره‌ی حقوق معماران است، و یکی از مسئله‌هایی است که زیاد در محافل معماری درباره آن صحبت می‌شود. از جذاب‌ترین حوزه‌هایی که اکثر معماران هم به آن علاقه دارند جذب پول و افزایش درآمد است.

البته طبیعی است! به عنوان یک معمار اگر دستمزد مناسبی از حرفه معماری نداشته باشید، مسلماً نمی‌توانید زمان کافی برای طراحی معماری صرف کنید.

اما این موضوع چیزی است که در دانشگاه معماری به ما یاد نمی‌دهند. در واقع معماران افراد خلاقی هستند. و همین خلاقیت باعث می‌شود که از دیگران متمایز باشند و بتوانند طراحی‌های خاصی برای هر پروژه داشته باشند.

افراد خلاق کاملی که به اندازه کافی جاه طلب هستند. آن‌ها کار دائمی شبانه را یک امر نرمال می‌دانند. اما اکثراً ارزش مالی مهارت‌های خود را نادیده می‌گیرند. معماران از فقدان چشم انداز های شغلی و کارهای مرتبط با معماری شکایت می‌کنند.

وقتی درباره بیزینس صحبت می‌شود... معماران حرف زیادی برای گفتن ندارند!

در حالی که جنبه مالی و پولی و بازاریابی حرفه معماری آن‌قدر مهم است که اگر دانش کافی نسبت به آن نداشته باشید، در مدت کوتاه دیگر پروژه‌ای برای انجام دادن نخواهید داشت.

وقتی پروژه‌های مناسب برای انجام دادن نداشته باشید و یا نتوانید کارفرمای دلخواه خود را انتخاب کنید، مجبور به انجام هر نوع پروژه‌ای خواهید شد و این به معنای از دست رفتن ایده‌ها و استعداد شماست.

مهم‌ترین کاری که برای موفقیت مالی باید انجام دهید، کار کردن روی بیزینس شماست. بیزینس معماری مجموعه از استراتژی‌هاست که به موفقیت مالی شما از حرفه معماری منجر می‌شود.

کلمات کلیدی: جدیدترین روش های کسب درآمد، درآمدزایی، انواع کسب و کار، افزایش درآمد معماری، کسب درآمد از معماری، کسب درآمد بدون سرمایه، طرح کسب و کار، کارآفرینی، کسب درآمد بیشتر برای معماران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.