دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وقت طرب: تکنیک‌های شاد زیستن و موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وقت طرب: تکنیک‌های شاد زیستن و موفقیت

کتاب وقت طرب درباره‌ی تکنیک‌های شاد زیستن و موفقیت، شناخت، عزت نفس، عرفان، جبر و اختیار توسط محسن بهشتی‌پور نوشته شده است.

برای شادتر بودن و برای بهره برداری بیشتر از زندگی نباید دنیا را تغییر دهید، بلکه اول باید خودتان را تغییر دهید. همیشه پله اول و آخر، خود تو هستی «ذهن آدمی». بشر همیشه به سمت چیزهایی کشیده می‌شود که غالباً به آن می‌اندیشد. هیچ وقت به خودتان گفته‌اید: «من نباید فراموش کنم که…» و بعد همان چیز را فراموش کرده باشید؟ ذهن شما نمی‌تواند از فراموش کردن بگریزد. اما اگر فکر شما این باشد که «من باید یادم بماند که…» آن گاه همان ذهن این بار به طرف به یاد داشتن حرکت خواهد کرد، اگر ما در انتخاب و یا جایگزینی صحیح واژه‌ها در ذهن خود اقدام نمائیم؛ اندیشه ذهن‌ها مثبت گرا خواهد شد. ما باید تمام توان خود را صرف تداوم اندیشه‌های مثبت کنیم زیرا تنها به این ترتیب می‌توانیم شاد زیستن خود را تضمین کنیم.

ارتباط ذهن و جسم به حدی است که اگر به عنوان مثال ما قصد اجتناب از چیزی را داشته باشیم ذهن ناهوشیار ما اغلب ترتیب این کار را برایمان می‌دهد. برای سالم بودن و انرژی داشتن لازم است که هیجان‌های مثبت خود را حفظ کنیم، به بیان احساسات خود بپردازیم و خود را سزاوار تندرستی و سلامتی بدانیم. اگر از ترس و خشم و هیجان‌های بر زبان نیامده اشباع شده‌اید ذهن شما همین ترس و خشم و هیجان‌های سرکوب شده را منعکس خواهد ساخت … اگر ما زندگی خود را برای خدا قرار دهیم، خدا هم برای ما خواهد بود. این یک اصل اساسی است که در این دنیا و زندگی هرکس که هدفی را برای حیات خود انتخاب می‌کند، اگر در راه آن هدف واقعاً بکوشد و اگر آن هدف را حقیقتاً دریابد، احساس خواهد کرد که از جانب آن هدف دخالتی در تمام زندگی او احساس می‌گردد، گویی همان هدف راهنمای اوست. روی این اصل اگر ما بتوانیم با عشق مطلق به مقام شامخ ربوبی، زندگی خود را تفسیر نموده، خواهیم دید که او از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است …

کلمات کلیدی: شاد بودن، تکنیک های موفقیت، تکنیک های شاد زیستن، دانلود کتاب وقت طرب، کتاب وقت طرب، ارتباط ذهن و جسم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.