دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت

آلبرت لزلو بارابسی در کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت، تلاش کرده تا با روش‌های علمی و آماری و سخنانی فراتر از کتاب‌های رایج خودسازی که تا به حال خوانده‌اید، فرمولی برای رسیدن به موفقیت به دست آورد.

آلبرت لزلو بارابسی در این کتاب با دیدگاهی کاملاً متفاوت به موضوع موفقیت می‌نگرد. او حرف‌هایی فراتر از کتاب‌های مرسوم خودیاری و موفقیت می‌زند. حرف‌هایی که نه تنها تا کنون نشنیده‌اید، بلکه اغلب برعکس چیزی است که فکر می‌کردید.

در بخشی از کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت می‌خوانیم:

همین اواخر بود که یکی از دوستان من به نام کَری، با پسر چند ماهه‌اش به مطب دکتر رفت. جلسه همیشگی با دکتر به خوبی تمام شد. کودکش را با چند لایه لباس و ملحفه پوشانده بود تا در مسیر رفتن به سمت ماشین اتفاقی برایش نیفتد. وقتی ایستاد تا از مطب خارج شود، دکتر کتاب سیاه و سفیدی به او داد که تصویر خرگوشی روی جلد آن بود، و گفت: «حتما هر شب این کتاب را برایش بخوان.» گویی داشت نحوه مصرف یک بسته قرص را توضیح می‌داد.

این ایده به نظر مسخره می‌رسید. واقعا یک دکتر کتاب تجویز می‌کرد؟ این قضیه مرا به یاد آن لحظات زیادی انداخت که باید گفت: «امان از دست این آمریکایی‌ها!» که البته همچنان پس از ده‌ها سال در آمریکا تجربه می‌کنم! اما این قضیه برای من پرمحتوا بود. کتابی که در مطب دکتر کودکان داده می‌شود، یادآور این نکته مهم است که چگونه این پدیده‌ی «پولدار، پولدارتر می‌شود»، زندگی ما را از همان ابتدا می‌سازد.

کلمات کلیدی: هدف گذاریThe Formula The Universal Laws of Success، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، خودسازی، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، موفقیتهای فردی، راهنمای موفقیتهای فردی، روشهای موفقیت، راز موفقیت، اسرار موفقیت، داستان موفقیت، رسیدن به خواسته ها، تغییر زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، رسیدن به هدف، رسیدن به خوشبختی، تغییر خود، شاد بودن، زندگی شاد، رسیدن به آرامش، آموزش خودباوری، خودشناسی، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت در کار، کسب و کار موفق، ثروتمند شدن، Albert، Laszlo Barabasi،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.