دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کنترل از راه دور ربات ها و وسایل برقی با پیامک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کنترل از راه دور ربات ها و وسایل برقی با پیامک

دانلود کتاب کنترل از راه دور ربات ها و وسایل برقی با پیامک با استفاده از ماژول سیم 900

توسعه فناوری های نوین راه را برای ارتباطات بین افراد و وسایل و تجهیزات از راه دور تسهیل نموده است بطوریکه مثلا یک کشاورز بتواند در خانه خود ، موتور مربوط به آبیاری زمین هایش را از فاصله چند کیلومتری خاموش و روشن نماید و یا یک ربات  از فاصله بسیار دور پیام ها را دریافت کند و دستور مورد نظر را انجام دهد و بسیاری کاربردهای دیگر.

در این مقاله سعی شده است که نحوه ارتباط  ماژول SIM 900 با میکروکنترلر ATmega32 بیان شود که سیم 900 پیام را دریافت می کند و به میکروکنترلر تحویل می دهد و میکروکنترلر بر اساس نوع پیام، دستور اجرای فرامین خاصی را صادر می کند.

کلمات کلیدی: آموزش میکروکنترلر ATmega32، برنامه نویسی ATmega32، میکروکنترلر ATmega32، کار با میکرو، برنامه نویسی سخت افزار، آموزش کنترل از راه دور، آموزش کنترل وسایل برقی، دانلود کتاب آموزش رباتیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.