دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کشف فرصت خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کشف فرصت خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی

بسیار شنیده ایم که خواستن توانستن است اما با دیدن و یا مطالعه زندگی کسانی که فعل خواستن را صرف کرده اند، می پذیریم که نبود سرمایه و امکانات یا حمایت و پشتوانه، بهانه های ما بوده است برای سرپوش نهادن بر کاستی ها. آنچه اکنون می خوانید  نمونه عملی بکارگیری  اراده، خواستن، توکل و ایمان به خود در عده ای از افراد است که هیچگاه تسلیم شرایط و امکانات نشده اند و دست از رویاها و اهداف خود نکشیده اند.

مطالبی را که اکثریت ما در کتابهای موفقیت، ثروتمند شدن و ... می خوانیم، عده ای آنها را به طور کامل و عملی در زندگی خود پیاده کرده اند و از جاده های ناهموار و سخت زندگی با اراده آهنین، ایمان و توکل به خدا عبور کرده و از شکستهای خود پلی به سوی کارآفرینی و ثروت آفرینی زده اند و حتی موجبات رشد و پیشرفت دیگران را هم فراهم نموده اند، مردان و زنان با اراده، که هیچگاه و تحت هیچ شرایطی و با وجود مشکلات و اتفاقات بی شمار، دست از اهداف و رویاهای خود برنداشته و تسلیم سرنوشت نشده اند.

این کتاب در دو بخش تهیه شده است؛ بخش اول اطلاعات جامع و کاملی در مورد کارآفرینی و مباحث مربوطه به زبانی ساده و موثر و بخش دوم زندگینامه و دیدگاه های تعدادی از کارآفرینان برتر کشور ، چرا که بنده معتقدم مطالعه زندگی این افراد و شنیدن مصائب و سختی های موجود در راه رسیدن به هدف، خود بهترین نمونه عملی و اجرا شده مطالب اینگونه کتابها می باشد که توسط عده ای به فعل خواستن رسیده است.

خواندن این کتاب را به تمام کسانی که در رویای کارآفرینی و داشتن شغلی مستقل می باشند و به دنبال راهنمایی مفید هستند پیشنهاد می نمایم، مطمئن باشید در این کتاب با اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در این زمینه آشنا خواهید شد، اطلاعاتی که بیشتر آن از زبان افراد موفق و کارآفرین برتر کشور می باشد.

با توجه به اینکه اینگونه مطالب و کتب، طرفداران خاص خود را دارد، بنده فرض را بر این میگذارم که شما خواننده محترم این کتاب، فردی هستید مثبت اندیش و با ذهنی از قبل آماده شده برای ثروتمند شدن و در مسیر کارآفرینی قرار گرفتن،فردی که تمایلی به استخدام شدن ندارد و می خواهد صاحب کسب و کاری مستقل برای خود باشد، فردی که ایده دارد ولی جرات لازم را ندارد و یا نمی داند از کجا شروع کند و ...، پس با چنین ذهنیتی آگاهانه و هوشمندانه شما را دعوت به مطالعه و بکارگیری مطالب این کتـــاب می نمایم.

کلمات کلیدی: کارآفرینی، کسب و کار، انواع کارآفرینی، کارآفرینان برتر، چرخه کار، کسب درآمد، شغل مستقل، موفقیت، تعریف کارآفرینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.