دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مزرعه نفرین شده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مزرعه نفرین شده

برایان آلدیس معتقد است رمان های علمی - تخیلی می توانند مثل رمان های قرن 19 کهنه و قدیمی باشند. با این حال شیوه غریب و زیبای او در نگارش داستان های علمی - تخیلی باعث شد تا این نوع داستان نویسی، بار دیگر به عنوان بخشی از ادبیات مدرن احیا شود.

او در همین داستان ( مزرعه نفرین شده ) که برنده ی جایزه ی نبولا ( معتبر ترین جایزه ی داستان های علمی تخیلی ) شده است، به قرن 19 بازمی گردد. حوادث این داستان، در مزرعه کوچکی حوالی شهر کاترسال در انگلیس رخ می دهد. مهمان هایی ناخوانده از دنیای دیگر در مزرعه اطراق می کنند و همین اقامت به فاجعه ای تبدیل می شود.

گریگوری رولز قهرمان داستان سعی دارد معما را حل کند و دنیا را از فاجعه ای قریب الوقوع نجات دهد. آیا او موفق می شود؟

برایان آلدیس در این داستان که نوعی بین کهنه و نو و مهجور و مدرن است، دِین خود را نیز به نویسنده معروف داستان های علمی - تخیلی قرن 19، هربرت جورج ولز ادا می کند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان، داستان، داستان قدیمی، داستان کوتاه، داستان تخیلی، داستان ترسناک، داستان هیجانی، رمان، رمان تخیلی، دانلود کتاب از برایان آلدیس، نویسنده معروف داستان های علمی تخیلی قرن، دانلود داستان علمی تخیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.