دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شناسایی: کنترل آفات و بیماری‌های سبزی و صیفی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شناسایی: کنترل آفات و بیماری‌های سبزی و صیفی

کتاب شناسایی و کنترل: آفات و بیماری‌های سبزی و صیفی نوشته اسماعیل پورکاظم، به صورت مختصر و مصوّر به معرفی انواع آفات سبزیجات و نحوه‌ی سم زدایی آن‌ها می‌پردازد.

سبزیجات و صیفی‌جات بخش مهمّی از نیازهای غذایی بشر امروز را فراهم می‌سازند لذا نقش بارز و شایسته‌ای در تأمین سلامتی انسان‌ها برعهده دارند. این‌گونه گیاهان علاوه بر مزارع وسیع، در گل‌خانه‌ها، پشت‌بام‌ها، باغچه‌های خانگی، تراس‌ها و فضای محدود آشپزخانه‌ها به عمل می‌آیند. تولید سبزی‌های تازه برای مصارف خانگی می‌تواند به اقتصاد خانواده‌ها کمک نماید، استرس‌های روانی افراد را کاهش دهد، بر اکسیژن و طراوت محیط بیفزاید و باعث تصفیه آلودگی هوای پیرامون گردد. با این وجود چنین فعالیت‌هایی یقینا می‌تواند با مشکلاتی از جمله حمله آفات و هجوم بیماری‌های گیاهی مواجه شود.

این موضوع می‌تواند به سبب ناآگاهی افراد باعث عدم موفقیت آنان در راستای نیل به اهداف تولیدی شود و موجب یأس و نومیدی آنان در ادامه مسیر گردد. درحالی‌که داشتن اطلاعات کافی می‌تواند به کلیّه علاقه‌مندان درگیر در چنین فعالیت‌هایی از جمله : کشاورزان، دانشجویان و کارشناسان کمک نماید تا تصمیمات لازم را برای برنامه‌ریزی‌های آتی اتخاذ نمایند و دستیابی به امنیت غذایی و خودکفایی کشاورزی کشور را مقدور سازند.

کلمات کلیدی: آفات گیاهان، بیماری های گیاهان، آفت های کشاورزی، آفت کش ها، مبارزه با افات، بیماری های سبزی و صیفی، بیماری های مهم سبزی و صیفی، علت زرد شدن برگ صیفی جات، لکه های سفید روی تره، آفت سبزی ریحان، آفات و بیماریهای سبزی و صیفی، بیماری های سبزی و صیفی، آفات و بیماریهای کدو، شناسایی آفات صیفی جات، شناسایی آفات سبزیجات، آفات سبزیجات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.