دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله خبری اتونت - شماره ششم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله خبری اتونت - شماره ششم

مجله خبری اتونت - شماره ششم، انتشار یافت. این شماره از نشریه اتونت به سراغ یکی از داغ‌ترین سدان‌های لوکس بازار جهانی خودرو یعنی مرسدس بنز اس کلاس رفته‌ و آن را به صورت دقیق بررسی نموده‌ و تیپ‌های مختلف آن را در مقاله‌ای موشکافی کرده‌ است.

این خودرو سالیان سال است که تولید می‌شود و در این مدت توانسته یکه تاز سگمنت خودرو‌های لوکس فول سایز باشد. اما اوضاع همیشه به خوبی پیش نمی‌رود و آئودی و بی‌ ام‌ و نیز بی کار ننشسته‌اند. این مقاله علاوه بر بررسی اس کلاس محبوب به سراغ رقبا رفته‌ و مقایسه‌ای همه جانبه بین آن‌ها انجام داده‌ است.

خودرو‌های کلاسیک نیز طرافداران پرو پا قرصی دارند و مردمان کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همایش خودرویی 25 آبان ماه بزرگ‌ترین همایش خودرویی کلاسیک در سال گذشته بود که به صورت اختصاصی گزارش آن در این نشریه آورده شده است. قسمت آموزشی این شماره نیز به بررسی انژکتور در خودرو‌های پرداخته‌ است.

اتونت سامانه اطلاع رسانی و خبری تحلیلی خودرو با هدف افزایش دانش و آگاهی مردم ایران در حوزه فناوری‌های خودرویی و تکنولوژی‌های مرتبط فعالیت خود را آغاز نموده است.

کلمات کلیدی: مجله تخصصی خودرو، دنیای خودرو، معرفی خودرو، خبر خودرویی، دنیای خودروهای لوکس، بهترین صنعت خودروسازی دنیا، صنعت خودروسازی در دنیا، اخبار خودرو، بررسی تخصصی خودرو، صنعت خودروسازی، مقاله خودرو، بهترین خودروهای جهان، اتومبیل، مجله خودرو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.