دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله تیم امنیتی سپهر - شماره 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله تیم امنیتی سپهر - شماره 1

مجله تیم امنیتی سپهر - شماره 1 حاصل تلاش فرهاد کریمی، میثم زحمتکش، سعید رحیمی، علیرضا امیری و علیرضا چگینی جمعی از برنامه نویسان و متخصصین امنیت شبکه، امنیت وب اپلیکیشن‌ها و امنیت نرم افزار و ... است که سال‌ها برای اعتلای امنیت در فضای مجازی کشور تلاش نموده‌اند و مطالب و مقالات متعددی در این زمینه منتشر نموده‌اند.

در شرایطی که همه چیز به سرعت به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود و خطراتی نیز این رشد چشمگیر بکارگیری سیستم‌های رایانه‌ای در زندگی روزمره را تهدید می‌کند. واشکافی این مخاطرات و روش‌های ایمن‌سازی در مقابل اینگونه تهدید امری‌ست که مدت‌هاست جوامع پیشرفته را مشغول و بخش مهمی از منابع دانشگاهی و علمی را به خود اختصاص داده در کشور عزیزمان نیز آهنگ این توسعه‌ی الکترونیکی مدت‌هاست که به گوش می‌رسد.

همواره عدم وجود مرجعی علمی برای افزایش سطح علمی و امنیتی محصولات عرضه شده در گستره وب و اینترنت در کشور احساس شده است. مجله امنیتی سپهر نخستین شماره خود را منتشر نموده و امیدوار است بتواند قدمی در گسترش امنیت الکترونیکی در فضای اینترنت بردارد. از این رو تمام تلاش خود را در زمینه امن سازی فضای سایبری کشور به وسیله افزایش آگاهی در میان متخصصین و هم میهنان به کار خواهد گرفت.

در بخشی از مجله تیم امنیتی سپهر - شماره 1 می‌خوانیم:

هکرهای ناشناس یا همان گروه انونیموس برای برقرای ارتباط آسان در محیطی امن برای هکرها از سراسر جهان شبکه اجتماعی به نام آتون پلاس (AnonPlus) به راه انداختند، و افراد در آن می‌توانند به طور ناشناس و در فضایی بدون کنترل و نظارت، با دیگران ارتباط برقرار کنند.

گرچه سایت این گروه چندین بار توسط گروه های مختلف امنیتی (ترکیه‌ای، سوریه‌ای و ...) مورد حمله و دیفیس قرار گرفت. در یکی از حملات یاد شده هکرهای ترکیه‌ای با دیفیس کامل سایت انون پلاس به تمسخر قدرت آنان پرداختند.

کلمات کلیدی: امنیت در فضای مجازی، pdf امنیت در فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی چیست، امنیت فضای مجازی در ایران، امنیت فضای مجازی، امنیت فضای سایبری، امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، امنیت در فضای مجازی مجله، امنیت کاربران در فضای مجازی، نکات ایمنی در فضای مجازی، امنیت الکترونیکی در فضای اینترنت، آموزش امنیت در فضای مجازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.