دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF تقویم انگیزشی 1398

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی تقویم انگیزشی 1398

کتاب تقویم انگیزشی 1398 اثر شهریار مرزبان، با هدف بهبود و رشد فردی در همه‌ی جنبه‌های زندگی‌، به صورت ساده و کاملاً عملی شما را به برنامه‌هایتان می‌رساند.

مانند تقویم سال‌های پیش ابتدا به تشریح اهمیت هدف گذاری، برنامه ریزی، مثبت اندیشی، تغییر عادات، اهمیت مطالعه روزانه، اهمیت ورزش و اهمیت شکرگزاری پرداخته شده و هر روز برای این موارد جایی در نظر گرفته شده است که آن‌ها را فراموش نکنید و در برنامه‌ی روزانه‌ی خود جای دهید.

در تقویم 1398 نسبت به تقویم سال‌های پیش، موارد و سرفصل‌های جدیدی هم اضافه شده است که قطعاً در موفقیت و پیشرفت شما تأثیر بسیار زیادی دارد. در قسمت آخر کتاب مثل سایر تقویم‌های انگیزشی، تقویم سال 1398 را در 24 صفحه (هر ماه در دو صفحه) برایتان فراهم آمده و هر ستون را به یک قسمت مهم و کلیدی در زندگی و اهدافتان اختصاص داده است.

کلمات کلیدی: دانلود تقویم خورشیدی سال 1398، دانلود تقویم سال 1398، دانلود تقویم سال 1398با فرمت پی دی اف، دانلود تقویم سال 98، جملات روانشناسی برای هر روز، جملات انگیزشی، عبارات تاکیدی و مثبت روزانه، دانلود تقویم شمسی سال 1398، تقویم انگیزشی 1398، پیام های انگیزشی، مثبت اندیشی، برنامه ریزی، اهداف، جدول تعیین اهداف، اصول برنامه ریزی، ارزیابی عملکرد، تقویم 1398، دانلود تقویم، دانلود تقویم 1398، دانلود تقویم فارسی سال 1398،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.