دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهترین درس‌های زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهترین درس‌های زندگی

کتاب بهترین درس‌های زندگی تألیف سارا رزولت، گزیده‌ای از سخنرانی‌های آقای جیکز، یکی از بهترین سخنران‌های انگیزشی در دنیاست. با مطالعه دقیق و باور عمیق مطالب این کتاب، تغییری مثبت در زندگیتان ایجاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بهترین درس‌های زندگی می‌خوانیم:

اینطور فکر کن، اگر تو در هر زمینه‌ای در زندگیت قابل پیش‌بینی باشی، تو داری راه انقراض و نابودی خودت را سنگفرش می‌کنی.

آیا تو برای فرصت‌های جدید در زندگیت آماده‌ای؟ آیا جواب تو اغلب بله هست یا اغلب به فرصت‌های سر راهت نه می‌گویی؟ اگر همیشه کارها را یه یک صورت انجام دهی همیشه همان نتیجه‌ها تکرار خواهد شد. طوری زندگی نکن که زندگیت مملو از عادت‌ها و رفتارهای قابل پیش‌بینی باشد، اما یاد بگیر که کارهایی را انجام بدهی که تو را هم به چالش بکشند و هم الهام‌بخش باشند برایت. انجام این کارها درهای زیادی به روی شما باز می‌کند حتی بیشتر از درهایی که فکر می‌کردید وجود داشته باشد.

کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، روانشناسی مشکلات زندگی، شیوه حل مسائل زندگی، چالش های زندگی، راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، مهارت های زندگی، اصول موفقیت در زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، نگرش مثبت، مثبت اندیشی، pdf روانشناسی عمومی، سبک زندگی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.