دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 650 برنامه #C با حل آن‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 650 برنامه #C با حل آن‌ها

 کتاب 650 برنامه #C با حل آن‌ها (معرفی و خلاصه) نوشته‌ی رمضان عباس نژادورزی و محمد نادعلی زاده چاری، مجموعه‌ای کامل از مثال‌ها و تمرین‌های متنوع و کاربردی است که به صورت گام به گام ارائه شده است. این کتاب به صورت مختصر و معرفی قرار گرفته است.

زبان #C (سی شارپ) یکی از زبان­‌های شی‌گرا است که در سال­‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. با زبان #C می‌توان برنامه­‌های سیستمی از قبیل کامپایلر، مدیریت شبکه، بانک­‌های اطلاعاتی و برنامه ‌اندرویدی نوشت. به همین دلیل زبان #C به‌ عنوان یکی از زبان­‌های مهم در درس برنامه­‌سازی پیشرفته در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات تدریس ­می­‌شود.

کتاب 650 برنامه #C با حل آن‌ها شامل 6 فصل است که مفاهیم پایه­‌ای زبان برنامه‌سازی #C را تحت کنسول آموزش می‌­دهد. فصل‌­های این کتاب عبارت­‌اند از:

فصل اول، مباحثی نظیر آشنایی با #C، عملگرها و دستورات ورودی خروجی را با 75 مثال برنامه‌نویسی و حل آن‌ها آموزش داده است.
فصل دوم، مباحثی مانند ساختار تصمیم (دستورات if، switch) و ساختار تکرار (دستورات for، while، do while، foreach، continue و break) را با حدود 235 مثال کاربردی برنامه‌نویسی آموزش داده است.
فصل سوم، تعریف متدها، فراخوانی متدها و متدهای کتابخانه­‌ای را با 107 مثال کاربردی شرح داده است.
فصل چهارم، آرایه‌های یک و دو بعدی، رشته­‌ها را با 135 مثال کاربردی توضیح داده است.
فصل پنجم، کلاس­‌ها، وراثت، چندریختی و تعریف مجدد عملگرها را با 39 مثال آموزش داده است.
فصل ششم، فایل­‌های ورودی و خروجی متنی و باینری را با 49 مثال به‌صورت پایه‌ای شرح داده است.

این کتاب برای دانشجویانی که می­‌خواهند مباحث پایه‌­ای #C را یاد بگیرند، مفید است و کتاب طراحی سیستم­‌های شی‌گرا به زبان #C را کامل می‌­کند (تمام مسائل آن کتاب را نیز حل کرده است).

کلمات کلیدی: برنامه نویسی سی شارپ، آموزش برنامه نویسی سی شارپ، مسائل سی شارپ، نمونه سوال برنامه نویسی سی شارپ، کتاب آموزش برنامه نویسی، کتاب برنامه نویسی سی شارپ، سی شارپ، مهندسی نرم افزار، آموزش برنامه نویسی، سی شارپ pdf، حل مسائل سی شارپ، مثال های سی شارپ، مثال های برنامه نویسی سی شارپ، دستورات سی شارپ، حل المسایل سی شارپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.