دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سی شارپ به زبان ساده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سی شارپ به زبان ساده

کتاب سی شارپ به زبان ساده نوشته‌ی یونس ابراهیمی، به بررسی زبان برنامه نویسی C# می‌پردازد.

دنیای برنامه نویسی دنیای عجیبی است. برنامه نویسی به شما اجازه می‌دهد که با کامپیوترتان مانند یک رئیس رفتار کنید. برنامه نویسی می‌تواند شغل یا تفریح شما باشد. اما هدف اصلی از برنامه نویسی ارائه راه حلی برای برطرف کردن مشکلات مختلف است. برنامه نویسی هنر برطرف کردن مشکلات با استفاده از کد است. ما می‌توانیم با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی برنامه بنویسیم. زبان‌های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که از بین چندین زبان از همه مشهورتر می‌باشند. 

شاید یکی از بهترین زبان‌های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در این کتاب ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می‌دهیم. سعی کنید حتماً بعد از خواندن کتاب کدهای آن را به صورت عملی تمرین کنید و اینکه قابلیت و مفهوم کدها را بفهمید. نه آن‌ها را حفظ کنید.

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی شی گرا، برنامه نویسی سی شارپ، برنامه نویسی C#، آموزش برنامه نویسی سی شارپ، آموزش برنامه نویسی C#، آموزش برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ، آموزش برنامه نویسی شی گرا در C#، pdf آموزش برنامه نویسی سی شارپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.