دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 راه برای کشتن یک رویا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 راه برای کشتن یک رویا

کتاب 7 راه برای کشتن یک رویا نوشته‌ی وحید صادقی، در قالب یک میکروبوک کاربردی به بررسی این می‌پردازد که اغلب چه مواردی مزاحم شما می‌شوند و اجازه نمی‌دهند که رویاهایتان را به واقعیت‌های زندگی‌ تبدیل کنید. 

همه‌ی ما رویاهایی در زندگی داریم که وقتی به آن‌ها فکر می‌کنیم وجودمان سرشار از حس خوب و انرژی می‌شود؛ اما برای اغلب افراد این رویاها تا آخر عمر به صورت یک رویا باقی می‌مانند و هیچ‌وقت به آن‌ها دست پیدا نمی‌کنند. البته باید قبول کنید که موانع رسیدن شما به رویاهایتان بسیار زیادند؛ اما در این کتاب فقط به هفت مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود که بسیار قدرتمند هستند و اغلب افراد به واسطه‌ی همین موارد به خواسته‌های خودشان دست پیدا نمی‌کنند. 

در بخشی از کتاب 7 راه برای کشتن یک رویا می‌خوانیم:

اگر توجه کرده باشید همه آن چیزی که ما در زندگی فعلی خود داریم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم روزی یک رویا بوده که الان به یک واقعیت تبدیل شده است؛ گاهی اوقات رؤیاها فقط خلق یک وسیله نیستند، و می‌توانند رویای قهرمان شدن در مسابقات جهانی و یا هر چیز دیگری باشند. اما متأسفانه اغلب رویا با صاحبانشان از این دنیا می‌روند.

کلمات کلیدی: راه رسیدن به آرزو، رسیدن به آرزوهای محال، رسیدن به خواسته ها، راه رسیدن به خواسته ها، رسیدن به هدف، رسیدن به خوشبختی، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، آرزوها، رسیدن به آرزوها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.