دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برنامه نویسی اندروید با زبان سی شارپ

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برنامه نویسی اندروید با زبان سی شارپ

کتاب برنامه نویسی اندروید با زبان سی شارپ نوشته‌ی سعید شریعتی، به آموزش تکنولوژی زامارین می‌پردازد.

زامارین تکنولوژی نسبتاً جدیدی است که در زمینه‌ی تولید نرم افزارهای اندروید، iOS، ویندوز فون و مکینتاش، توسط برنامه نویسان به صورت گسترده‌ای در حال استفاده می‌باشد. شما با تسلط بر این چارچوب نرم افزاری می‌توانید به سادگی برای هر کدام از سیستم عامل‌های ذکر شده برنامه‌های کاربردی بنویسید. زامارین Xamarin از زبان قدرتمند سی شارپ و بهترین محیط برنامه نویسی دنیا یعنی Visual Studio استفاده می‌کند.

از لیست ویو‌ها نیز استفاده‌ی گسترده‌ای در برنامه‌های اندرویدی می‌شود. مخصوصاً اگر شما تصمیم دارید برنامه‌ی آموزشی مانند بسیاری از برنامه‌هایی که در اپ استور بازار دیده می‌شود را پیاده‌سازی کنید، نیاز به تسلط بر این موضوع را دارید. سرویس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز استفاده‌های خاص خود را دارند. از نوتیفیکیشن‌ها برای اطلاع رسانی به کاربر استفاده می‌کنیم.

سرویس‌ها نیز برای انجام کارها در پشت صحنه استفاده می‌شوند. در واقع سرویس‌ها می‌توانند حتی در صورت بسته بودن برنامه‌ی اصلی نیز، همچنان فعال باشند. فرضاً یک برنامه‌ی ساعت زنگ دار را در نظر بگیرید. این برنامه باید قادر باشد که حتی در صورتی که کاربر برنامه اصلی را بست، در موقع مقرر آهنگی را پخش نماید. که این کار با استفاده از سرویس‌ها قابل انجام خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب فارسی آموزش xamarin، کتاب آموزش زامارین، آموزش اندروید، کتاب آموزش زامارین فارسی pdf، آموزش برنامه نویسی اندروید، دانلود کتاب آموزش اندروید، نوشته برنامه برای اندروید، برنامه نویسی موبایل، برنامه نویسی سی شارپ، آموزش برنامه نویسی سی شارپ، مسائل سی شارپ، نمونه سوال برنامه نویسی سی شارپ، کتاب آموزش برنامه نویسی، کتاب برنامه نویسی سی شارپ، سی شارپ، مهندسی نرم افزار، آموزش برنامه نویسی، سی شارپ pdf، حل مسائل سی شارپ، مثال های سی شارپ، مثال های برنامه نویسی سی شارپ، دستورات سی شارپ، حل المسایل سی شارپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.