دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از الف تا دال استعداد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از الف تا دال استعداد

هر یک از ما مثل تکه هایی از پازل در دنیا هستیم که اگر به درستی جایگاه خود را پیدا کنیم می توانیم نقشی موثر و مفید در جامعه داشته باشیم و از قرار گرفتن در جایگاه خود در هستی، نهایت لذت را ببریم، در این کتاب سعی شده به ارائه راهکارهایی کاملا ملموس، عملی و کاربردی جهت شناخت و کشف استعدادها و توانمندی های بالقوه شما پرداخته شود و به شما کمک کنیم تا در راستای به فعلیت رساندن توانمندیتان آنرا را به رسمیت برسانید و دست به فعالیت و کاری بزنید که از انجام آن به وجد آمده و لذت ببرید.

اگر تا پایان کتاب ما را همراهی کنید پس از پایان مطالعه، خواهید دید که چند نقطه قوت اصلی از استعداد و توانمندی شما مشخص و به رسمیت شناخته شده است. در پایان کتاب اگر با تمرینات ارائه شده گام به گام پیش آمده باشید دست به اقدام عملی در جهت استفاده از استعداد و توانمندی خود زده اید و موفق به انجام فعالیتی متناسب با علایق و رویای خود شده اید. باور و اعتماد به نفس شما در زمینه استعداد و توانمندی که در این مسیر شناخته شده به بالاترین حد خود می رسد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب استعدادیابی، کشف استعداد، استعداد یابی، تست استعداد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.