دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقدمه ای بر ویژوال استودیو و سی شارپ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقدمه ای بر ویژوال استودیو و سی شارپ

معرفی ویژوال استودیو، دات نت و سی شارپ

در این خودآموز ما ویژوال استودیو و C# را میبینیم. C# زبان برنامه نویسی است، در حالی که ویژوال استودیو محیط توسعه میباشد.
میکروسافت ویژوال استودیو، یک محیط توسعۀ یکپارچه (IDE) از میکروسافت است. میتواند برای توسعۀ برنامه های واسط گرافیکی و کنسول کاربر، همراه با برنامه های فرم ویندوز، وبسایت ها، برنامه های تحت وب، و سرویس های وب، استفاده شود؛ هم در کد اصلی و هم با کد مدیریت شده برای تمام پلاتفرم های {پایگاه های} پشتیبانی شده توسط میکروسافت ویندوز، ویندوز فون، ویندوز CE، چارچوب .NET و میکروسافت سیلورلایت.
 

کلمات کلیدی: آموزش ویژوال استودیو، آموزش دانت نت، آموزش برنامه نویسی سی شارپ، آموزش برنامه نویسی c sharp، آموزش برنامه نویسی با دات نت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.