دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سخنرانی بداهه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سخنرانی بداهه

همه ما مطمئناً در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید در مورد یک موضوع بدون تمرین قبلی صحبت کنیم، شاید در یک همایش، یا در یک مهمانی و یا شاید هم در بین دوستان
 
مطمئناً شما افرادی را دیده‌اید که از پس این سخنرانی‌های بداهه به خوبی بر می‌آیند و چه کسی وجود دارد که نخواهد مانند این افراد باشد؟
یعنی هر زمانی که نیاز باشد که صحبت کنیم، بدون هیچ نگرانی و مشکل این کار را انجام دهیم و البته مطالبی که ارائه می‌کنیم، مطالبی مفید و جذاب باشد.
 
خب حقیقت این است که ما در این کتابچه کوچک قرار است که ترفندهایی را به شما بگوییم که بتوانید سخنرانی‌های بداهه را به خوبی انجام دهید و مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

 

کلمات کلیدی: ترفندهای ارائه سخنرانی بداهه، سخنرانی و فن بیان، راهنمای سخنرانی، رمز یک سخنرانی موفق، نکته های بداهه گویی، سخنرانی بدون آمادگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.