دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان روح آشام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان روح آشام

کتاب رمان روح آشام داستان پسر افسرده‌ای به نام بنجامین است که خوف‌ناک‌ترین راز خودش را کشف می‌کند. او بین این دوراهی می‌ماند که با هیولای درونش زندگی کند یا به عمر آن پایان دهد.

در بخشی از کتاب رمان روح آشام می‌خوانیم:

پلیسا جنازه‌ی دختری رو از کناره خیابون شمالی دارن جا به جا می‌کنن، سر و صورتش سالم بود ولی موهاش رنگی شبیه به رنگ آبی آسمونی مخلوط با رنگ زرد داشت، وقتی به انگشت‌هاش توجه کردم فهمیدم اون دختر کاملیا هست.
رنگ از چهره‌ی بنجامین پرید، چشم‌هایش را بازتر کرد و با حالتی تعجب‌آمیز گفت: چی! کاملیا؟
- آره. ببین رفیق نمی‌دونم توی این دو روزی که با کاملیا قهر بودی چه اتفاقی بینتون افتاد، ولی واقعاً متاسفم از مرگش، می‌دونم عاشقش بودی و خیلی دوست ...

از جایش بلند شد و مستقیم به راهش ادامه داد، مت که متوجه حالت پریشان و بی‌قرار مانند رفیق دیرینش شده بود رو به او کرد و از پشت سر به او گفت: بنجامین، از افسره پلیسی شنیدم که می‌گفت ظاهراً به ضرب گلوله کشته شده. توجهی نکرد و با چکمه‌های قهوه‌ای رنگش در حالی که دست در جیب‌های مخملی پالتوی سفیدش می‌کرد، به راهش ادامه داد.

صدای تباه شدن برگ‌های فصل خزان آهسته و کم کم در گوش‌های بنجامین جا باز می‌کرد، در حالی که هم اشک می‌ریخت و هم از درون بغضش را سرکوب می‌کرد با خود می‌گفت:‌ ای کاش فقط برای آخرین‌بار دیده بودمش.

 

کلمات کلیدی: دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان ترسناک روح اشام، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، دانلود رمان روح اشام، دانلود رمان روح آشام، رمان، رمان روح اشام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.