دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب من کمکت خواهم کرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب من کمکت خواهم کرد

داستان کتاب من کمکت خواهم کرد اثر آندریا آبوت مناسب برای کودکان در جهت حفاظت تالاب‌ها و محیط زیست است و هم‌چنین آموزش ضرب‌المثلی ایرانی به نام از هر دست بدهید از همان دست می‌گیرید.

از ماست که بر ماست؛
هر چه کنی به خود کنی، گر همه نیک و بد کنی؛
هر کسی آن دِرود عاقبت کار که کِشت؛
گندم از گندم بروید، جو ز جو؛
چو بد کردی مباش ایمن ز آفات؛ و...

این‌ها تنها بخشی از ضرب‌المثل‌ها و عباراتی هستند که همگی به نوعی به ما می‌گویند وضعیت امروز ما نتیجه رفتار دیروز، و سعادت یا تیره‌بختی ما در آینده نتیجه اعمال و رفتار امروز ما است. در خصوص طبیعت و محیط زیست و رفتار ما به حیوانات هم این موضوع صادق است. این داستان نگاهی به طبیعت و محیط زیست و فرهنگ دارد.

کلمات کلیدی: داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب کودک، کتاب داستان کودک، داستان آموزنده، کتاب داستان من کمکت خواهم کرد، داستان بچگانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.