دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تربیت بدنی و علوم ورزشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تربیت بدنی و علوم ورزشی

نویسندگان: احد رضاپور – علی رستم دخت

در کتابی که میخوانید سعی شده است جدیدترین مباحثی که در کشورهای مدرن در حال تحقیق است گنجانده شود، البته که از متون داخلی نیز به وفور استفاده گردیده و یاری جسته ایم. سعی گشته مطالب در یک قالب جدید و به دور از مطالب تکراری کتب مختلف گردآوری شود، تا خواندن آن برای خواننده آزاردهنده و خسته کننده نباشد. تمامی مباحث حد المقدور خلاصه بوده و به یک جمع بندی قابل فهم رسیده است.

ما سعی بر آن داشتیم که داشته ها و علم خود را در اختیار شما بگذاریم و هدف مان باز کردن راهی بود تا دانشجویان دیگر نیز با افزودن به علم خود و تحقیق های بسیار، تلاش و پشتکار فراوان در این عرصه پا بگذارند تا پیشرفت در علم تربیت بدنی فراگیر شود. آرزومندیم تا فعالیت ها در عرصه ی کتاب نویسی و انتشار مقاله، فزونی بگیرد. چرا که علم تربیت بدنی به تحقیق و پژوهش نیازمند است. سعی کنید علم خود را افزایش داده و با مطالب جدیدتر پا به عرصه بگذارید، هیچگاه از پیشرفت در علم خسته نشوید، زیرا موفقیت هر انسانی در گرو تلاش و پشتکار اوست. ایده های نو را جدی بگیرید و درباره اش تحقیق کنید چرا که تحول هر انسانی با بروز اهداف جدید شکل میگیرد. برای خود و علم تان دل بسوزانید و به سوی آینده ای درخشان گام بردارید که آینده از آن شماست.

کلمات کلیدی: تربیت بدنی، تمرین با شکم خالی، تمرین با وزنه ها سنگین، تمرین با وزنه های سبک، تمرین ورزشی زنان، تمرینات هوازی، ضربان قلب و چربی سوزی، عضلات شکم، علوم ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آموزش بدنسازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.