دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فیزیولوژی تیپرینگ در ورزش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فیزیولوژی تیپرینگ در ورزش

تیپر یک استراتژی است که در روزها و هفته های منتهی به مسابقات به کار گرفته می شود که کاهش سیستماتیک در حجم تمرین می باشد و فواید فیزیولوژیکی و روانی دارد که منجر به بهبود 8-2 درصد در عملکرد می گردد.

تیپرینگ در انگلیسی به معنی باریک شدن و رسیدن به بار کمتر است. کاهش شدت و بار تمرین برای 6 تا 21 روز یا 3 تا 21 روز قبل از مسابقه مهم برای این که یک اجرای بهتری داشته باشد. یا کاهش بار و فشار تمرینات در یک دوره زمانی خاص به منظور اجرای بهینه در مسابقات، فشار می تواند فیزیو لوژیک یا روانی باشد.

مربیان، ورزشکاران و فیزیولوژیست های ورزشی بایستی به این امر توجه کنند که با وجود پیشرفت علمی اخیر دراین حوزه، هنوز یک تعداد سازگاری های فیزیولوژیکی نسبت به تیپر وکاربردهای اجرایی آنها باقی می ماند که هنوز مورد توجه هستند. با وجود این، آنچه که آشکار است فواید عملکردی مهمی است که با آمیختن دوره های تیپر درمیان برنامه های تمرینی حاصل می شود.
کاهش حجم تمرین (تیپر) به عنوان یک تکنیک پیچیده و مبهم باقی می ماند که به طراحی، بازبینی و ارزیابی دقیق نیازمند است. یک تعداد موارد مهمی برای تیپرهای موثر وجود دارد که حالا بهتر درک شدند.

کلمات کلیدی: فیزیولوژی تیپرینگ، تیپرینگ چیست، فیزیولوژی ورزشی، دانلود کتاب تریت بدنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.