دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان غوطه در گرداب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان غوطه در گرداب

کتاب رمان غوطه در گرداب ماجرای عاشقانه و جذابی است که شما را در خود غرق می‌کند.

در بخشی از کتاب رمان غوطه در گرداب می‌خوانیم:

آدالان گفت:
- آیلار تو هر تصمیمی که بگیری من بهش احترام می‌ذارم، اصلا هم دوست ندارم توی انتخاب همسر آینده‌ت مجبور بشی، اما خب باید توی این مراسمی که انجام می‌شه باوقار و سنگین باشی و اگر جوابت منفیه خیلی محترمانه اعلام کنی.
سرمو انداختم پایین و گفتم:
- چشم داداش.
بحث در این مورد تموم شد و دیگه حرفی در اون مورد زده نشد، تقریبا ۱۵ دقیقه‌ی بعد به آپارتمان زیبای آدالان که در یک برج مسکونی زیبا بود رسیدیم، همه چیز شیک و زیبا بود، واقعا از دیدن خانه خوشحال و شگفت زده بودیم، هر وسیله‌ای هم که احتیاج داشتیم اونجا داشت، مبلمان چرمی زیبا، میز ناهارخوری قشنگ و چیزهای دیگری که عالی بود به اضافه‌ی یک تراس کوچک که ویوی زیبایی هم از دریا داشت. توی تراس ایستاده بودم و دریارو نگاه می‌کردم که آدالان هم به کنارم اومد و گفت: چطوره؟
- عالیه آدالان، عالیه... مبارکت باشه داداشی.
- اینجارو کامیار انتخاب کرد و منو مجبور کرد بخرم، وامش هم به اعتبار حساب‌های بانکی اون گرفتم.
- دمش گرم... یادم باشه ازش تشکر کنم.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان غوطه در گرداب، دانلود رمان غوطه در گرداب، دانلود رمان غوطه در گرداب با لینک مستقیم، دانلود رمان غوطه در گرداب برای موبایل، رمان غوطه در گرداب، رمان غوطه در گرداب، pdf رمان غوطه در گرداب کامل، دانلود کتاب غوطه در گرداب با لینک مستقیم، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان غوطه در گرداب، دانلود پی دی اف رمان غوطه در گرداب، دانلود رایگان رمان غوطه در گرداب، دانلود کتاب غوطه در گرداب برای موبایل، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.