دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماجراهای فلوریان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماجراهای فلوریان

کتاب ماجراهای فلوریان نوشته‌ی هنری بستون، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، می‌کوشد تا آگاهی و تفکّر لازم را در کودکان و نوجوانان فارسی زبان بگونه‌ای تقویت نماید که خودشان را بی محابا به کام مخاطرات زندگی که هر لحظه جان و مال آن‌ها را تهدید می‌کنند، نیندازند.

هُشیاری در مواجهه با خطرات در قصّه‌ها:

انسان‌ها در طی دورۀ زندگانی کوتاه یا نسبتاً طولانی خویش قاعدتاً با مخاطرات گوناگونی مواجه می‌گردند که ناشی از رقابت آن‌ها برای بهره مندی بیشتر از مائده‌های زمینی به منظور تأمین بقای خویشبا سایر موجودات زنده بویژه آنهائی که در اِشغال جایگاه‌های زیستی (نیچ اکولوژیک) مهم با وی اشتراکات بیشتری دارند، می‌باشد. 

این چنین رقابت‌هائی هر چه با انواع و گونه‌های زیستی مشابه تری بویژه همنوعان صورت پذیرد، جنبۀ خطرناک تر و شدیدتری خواهند یافت. 

در طی چنین رقابت هائی مسئلۀ بکارگیری قدرت برتر و تزویر بسیار اهمیّت دارند و لاجرم آنان که بیشتر از همه در چنین رقابت‌هایی صدمه می‌بینند، ضعفا (پیرها، مریض‌ها، معلولین) و کم تجربه‌ها (کودکان و نوجوانان) می‌باشند. 

مراقبت و پایش مداوم از افراد تحت مخاطره می‌تواند راهکار مؤثری برای کاهش صدمه دیدگی آنان در مواجهه با خطرات باشد امّا این مسئله به سبب هزینۀ زیاد فقط در کوتاه مدّت پاسخگو و قابل اجرا می‌باشد لذا بهترین راه مصون سازی افراد تحت مخاطرۀ اجتماع از طریق هُشداردهی و آگاهی بخشی به آنان می‌باشد و این مقصود به روشی بجز آموزش‌های صحیح و به موقع امکانپذیر نخواهد بود. 

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، The Adventures of Florian، Henry Beston،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.