دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یاد بگیرید همانند یک بومی زبان انگلیسی صحبت کنید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یاد بگیرید همانند یک بومی زبان انگلیسی صحبت کنید

اگر کتاب یاد بگیرید همانند یک بومی زبان انگلیسی صحبت کنید اثر‌ ای جی هوگ را انتخاب کردید، بدانید که در این کتاب به جنبه‌های روان‌شناسی یادگیری زبان نیز پرداخته شده و از ۷ قانون یادگیری زبان میان کودکان پیروی می‌کند. روش مورد استفاده در این مجموعه آموزش زبان انگلیسی ساده در ابتدا برای بسیاری از ما ایرانیان عجیب به نظر می‌رسد چون عادت و تفکر خاصی در بین ما وجود دارد که حتما باید ابتدا گرامر و سپس تمامی لغات به فارسی سلیس خوانده و حفظ شود و آموزش زبان انگلیسی صوتی کاملا جا افتاده نیست. علت اینکه لیسنینگ ما ایرانیان معمولا ضعیف است نیز همین است که تنها بر روی مطالعه کتاب تاکید داریم.

فرصت‌هایی بوده که قصد کمی انگلیسی صحبت کردن داشته‌اید. شاید حتی در کلاس‌هایی شرکت کرده‌اید. شاید به انگلیسی برای پیشرفت در شغلتان نیازمندید. شاید قصد دارید که به خارج کشور سفر کنید یا در آنجا به تحصیل بپردازید. حتما می‌دانید که انگلیسی کلیدی برای تجارت و مسافرت‌های بین المللی است، پس اجازه دهید از شما سوالی بپرسم.

آیا وقتی که قصد دارید به انگلیسی صحبت کنید احساس نگرانی و خجالت می‌کنید؟ آیا همچنان در تلاشید که بعد سال‌ها یادگیری انگلیسی متوجه شوید که انگلیسی زبانان چه می‌گویند؟ آیا از تلفظ و آرام صحبت کردنتان احساس شرم می‌کنید؟ آیا بعد این همه سال که برای انگلیسی زمان صرف کرده‌اید از اینکه نمی‌توانید انگلیسی صحبت کنید احساس نا‌امیدی کرده‌اید؟ بنا بر هدفتان، آیا استفاده از انگلیسی در کار، مسافرت یا درس، برایتان سخت بوده؟ آیا بعضی وقت‌ها به این نتیجه رسیده‌اید که هیچوقت به تسلط انگلیسی نمی‌رسید؟ اگر به هر کدام از این سوالات پاسخ مثبت داده‌اید، تنها نیستید. در حقیقت شما مثل همه‌اید. بیشتر انگلیسی آموزان حسی مشابه دارند. بیشتر انگلیسی آموزان بالغ، دربارهٔ قدرت مکالمهٔ خود احساس استرس و پوچی می‌کنند. بعضی‌ها کامل نا‌امید می‌شوند و احساس می‌کنند که دیگر قادر به مکالمهٔ قدرتمند نیستند. نه به این خاطر که در زبان بد هستند بلکه مثل شما به آن‌ها با روش بد آموزش داده شده است.

کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، رازهای یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، بهترین روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.