دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خودت نباش: خودت کسی نیست که باید باشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خودت نباش: خودت کسی نیست که باید باشی

کتاب خودت نباش: خودت کسی نیست که باید باشی به قلم هدایت محمودی به تحریر در آمده است. انسان محصول باورها، عادت‌ها، تفکرات، سبک زندگی و... دیگران است. به گذشته سفر کنید و زندگی‌تان را از لحظه تولد تا اکنون مورد بررسی قرار دهید.

زمانی که بدنیا آمدید، شناختی از دنیا نداشتید. از آنجایی که همه انسان‌ها نیاز به مربی و معلم دارند، بنابرین شما هم با اولین مربی‌هایتان، یادگیری را آغازکردید. زبان را فرا گرفتید، نام اشیا و کاربرد آن‌ها را آموختید، باورها، مفاهیم واصول اخلاقی، اجتماعی، بهداشتی، سبک زندگی و... کلی اطلاعات دیگر. با کمی دقت خواهید دید؛ آنچه که هستید، چیزی نیست جز اطلاعاتی که از دیگران دریافت کرده‌اید.

اگر از شما بپرسند مهمترین چیزی که در زندگی به آن اهمیت می‌دهید چه هست؟، احتمالاً میگویید؛ مهم‌ترین چیز در زندگی من اینست که دوست دارم، خودم باشم. آیا با این چیزهایی که گفته شده، هنوز هم فکر می‌کنید، خودتان هستید؟! آیا مطمئن هستید که هر آنچه از دیگران فرا گرفتید، همان بوده که به آن نیاز داشتید؟ آیا مطمئن هستید که افرادی که از آن‌ها یاد گرفتید، همان‌هایی بودند که باید از آن‌ها آموزش می‌دید؟ آیا آن‌ها در آنچه که از آن‌ها یاد گرفتید بهترین بوده و یا کسی بوده‌اند که شما می‌خواستید باشید؟ آیا چیزهایی که فرا گرفتید شما را به جایی که می‌خواهید باشید، می‌رساند؟ و به فردی که می‌خواهید باشید، تبدیل می‌کند؟

باید بدانید که بسیاری از آموخته‌ها، عادت‌ها، باورها و... که از اطرافیان یاد گرفتید، و ویژگی‌هایی که با از دست دادن برخی ویژگی‌های دیگر، بدست آوردید، اکنون موانع بزرگی برای دستیابی به موفقیتتان محسوب می‌شوند.

کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، دستیابی به موفقیت، روشهای موفقیت، موفقیت، خودسازی، روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.