دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش اسکچاپ 2018

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش اسکچاپ 2018

در کتاب آموزش اسکچاپ 2018، 30 گام فوق ضروری در شروع به کار با اسکچاپ آموزش داده می‌شود.

در این کتاب الکترونیکی ارزشمند به مهم‌ترین نکات و ترفندها برای شروع به کار در طراحی با نرم افزار Sketchup 2018 اشاره می‌شود به طوری که با صرف کمتر از 30 دقیقه می‌توانید با ضروری‌ترین نکات و قلق‌های نرم افزار اسکچاپ آشنا شوید. 

شناخت صحیح و چگونگی کار با مهم‌ترین ابزارها در نرم افزار اسکچاپ می‌تواند باعث طراحی‌های بهتر و سریع‌تر شود. با مطالعه این کتاب الکترونیکی می‌توانید خیلی سریع سطح کار با نرم افزار اسکچاپ تان را بالا ببرید! ضمنا در درون کتاب لینک آموزش‌های ویدیویی رایگان اختصاصی فارسی کار با نرم افزار اسکچاپ قرار داده شده است که می‌توانید با مشاهده آن‌ها به بهبود مهارت‌هایتان در طراحی با اسکچاپ کمک شایانی کنید.

با دانلود این کتاب رایگان در سریع‌ترین زمان ممکن نحوه کار با اسکچاپ 2018 را خواهید آموخت. پس این فرصت عالی را به هیچ عنوان از دست ندید.

کلمات کلیدی: آموزش اسکچاپ، اسکچاپ 2018، آموزش اسکچاپ 2018، آموزش حرفه ای اسکچاپ 2018، آموزش نرم افزار اسکچاپ، SketchUp، نرم افزار اسکچاپ، دانلود sketchup 2018،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.