دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روشنایی فنی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روشنایی فنی

نویسندگان: محمدحسن اسلامی، شهرام خدادادی و علیرضا حجرگشت

کتابی که در اختیار دارید، بر اساس استاندارد رشتۀ مهارتی برق ساختمان درجۀ 1 تهیه و تدوین شده است.
در این مجموعه سعی شده است تا بین مطالب پودمان، از نظر محتوا و ساعات تعیین شده برای توانایی ها، هماهنگی لازم وجود داشته باشد.
در واحد کار اول تا سوم، طراحی روشنایی، سیم کشی مدارات لامپ های مخصوص و تابلو های توزیع انرژی الکتریکی را فرا خواهید گرفت و در واحد کار آخر، طرز نقشه کشی و نقشه خوانی مدارات برق ساختمان با رایانه را خواهید آموخت.
استفاده از تصاویر مستند و متنوع و کارهای عملی متناسب با بخش نظری واحد کار به امر یادگیری مؤثر هنر جویان و علاقه مندان کمک خواهد کرد.
در آخر هر واحد کار نیز پرسش های چهار گزینه ای جهت ارزش یابی لحاظ شده است.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب رشته برق، برق کشی خانه، پروژه روشنایی فنی، روشنایی فنی pdf، برق کشی ساختمان، برق کشی ساختمان pdf، مراحل برق کشی ساختمان، تابلو برق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.