دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازپیچی الکتروموتورها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازپیچی الکتروموتورها

بیش تر کارهای مکانیکی در کارخانه ها توسط الکتروموتورهای سه فاز انجام می شود و اکثر وسایل خانگی از قبیل جاروبرقی، یخچال، کولر، ماشین های آب میوه گیری، خردکن ها و … با استفاده از موتورهای تک فاز کار می کنند و موجبات رفاه انسان را در محیط خانه فراهم می کنند. موتورهای الکتریکی که طیف گسترده ای را تشکیل می دهند از نظر کارکرد بسیار حساس هستند. کوچک ترین سهل انگاری در راه اندازیی ا سرویس آن ها و نیز نوسانات ولتاژ تغذیه باعث می شود که موتورهای الکتریکی آسیب دیده و بسوزند. بنابراین لازم است افرادی که به عنوان برق کار با این وسایل سروکار دارند، اصول اولیه ی سرویس های مربوط و در نهایت تعمیرات مربوط را بدانند. براساس این اهداف کتاب بازپیچی الکتروموتورها تألیف گردیده است. برق کاران عزیز با مطالعه ی این مجموعه و اجرای کامل کارهای عملی آن قادر خواهند شد قسمت اعظم کارهای مربوط به سیم پیچی الکتروموتور را انجام دهند.

در این مجموعه قطعات کامل موتورهای سه فاز و تک فاز معرفی می شود و اصول باز و بسته کردن موتورها و هم چنین الگوبرداری از سیم پیچ موجود در داخل موتور دنبال می گردد. هم چنین روش عایق کاری شیارها، جا زدن کلاف ها، سربندی، نوارپیچی، لحیم کاری، قرار دادن عایق های الکتریکی )وارنیش) و شارلاک زدن مورد مطالعه قرار می گیرد و در ادامه راه اندازی موتورهای سه فاز و تک فاز، به وسیله ی کلیدهای دستی، تعقیب می شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب رشته برق، الکتروموتور، سیم پیجی، آموزش سیم پیچی الکتروموتور، مهندسی برق، آموزش و پرورش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.