دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 8 روش موثر در پرورش خلاقیت کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 8 روش موثر در پرورش خلاقیت کودکان

خلاقیت نعمتی است که همه کودکان با آن متولد می‌شوند. بیش از 90 درصد کارهای کودکان خلاقانه است و همین کارهای کوچک همراه با خلاقیت و پشتکار است که باعث می‌شود کودکان به سرعت تمام مهارت‌هایی را که برای زندگی آینده‌شان لازم است، فراگیرند. حفظ تعادل، یادگیری مهارت‌های حرکتی، راه رفتن و حرف زدن از جمله مهارت‌هایی است که کودک در چند سال اول زندگی خود به آنها مسلط می‌شود.

ولی متاسفانه اغلب ما بزرگترها مانع رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان می‌شویم. دلیل عمده این عمل ما نیز عدم آشنایی‌مان با مقوله خلاقیت و اهمیت آن در زندگی آینده فرزندان‌مان است. در این کتاب سعی شده است روش های موثر در پرورش خلاقیت کودکان ارائه شود.

کلمات کلیدی: خلاقیت، آموزش و پرورش، آموزش خلاق، خلاقیت کودک، تربیت کودکان، روانشناسی کودک و نوجوان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.