دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه ذهنی خلاق و پویا داشته باشیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه ذهنی خلاق و پویا داشته باشیم؟

کتاب چگونه ذهنی خلاق و پویا داشته باشیم؟ تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به شما کمک خواهد کرد تا به پویایی ذهن و خلاقیت برسید.

داشتن ذهن پویا و خلاق یکی از ویژگی‌های بارز انسان‌های موفق است، چون قسمت جدا نشدنی زندگی ما انسان‌ها ذهنیت ما را تشکیل می‌دهد و در طول مدت زمانی که زندگی می‌کنیم این ذهن را با خودمان داریم. پس اگر نتوانیم برای بهبودش قدمی برداریم و ذهن پویا نداشته باشیم، مطمئناً از در جا زدن ذهن، ضربه‌هایی را خواهیم خورد.

ذهن ما انسان‌ها دقیقاً مثل یک نوزاد است و هر چقدر آن را درست رشد دهیم و تربیتش کنیم، در آینده یک فرزند خوب خواهیم داشت. اما اگر برای رشدش وقت نگذاریم و مسیر درستی را برایش تعیین نکنیم، دقیقاً در آینده شبیه یک نوزاد با ما برخورد خواهد کرد.

خلاقیت محصول طرز تفکر است پس با تمرین آداب تفکر خلاق می‌توانید مشکلات بازدارنده‌ای را که مانع تحقق اهداف دست‌یافتنی می‌شوند، از میان بردارید. 

در یک نظرسنجی جهانی که توسط شرکت اَدوبی انجام شد، فقط ۱ نفر از هر ۴ نفر اعلام کردند که معتقدند خلاقیت بالقوه‌ی خود را به حالت بالفعل درآورده‌اند، در حالی‌که داشتن ذهن خلاق و شکوفایی خلاقیت، خیلی امکان‌پذیرتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. 

داشتن ذهن خلاق به ویژه برای افرادی که آزادکار (فریلنسِر) هستند و به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند، یک امتیاز محسوب می‌شود، یک فریلنسر موفق پروژه‌های مشتریان را باکیفیت‌تر و خلاقانه‌تر به انجام می‌رساند و در نتیجه، در جلب رضایت مشتری تواناتر است.

کلمات کلیدی: انواع خلاقیت، کتاب ذهن پویا، توانایی ذهنی، خلاقیت، کتاب خلاقیت، ماهیت خلاقیت، دانلود کتاب خلاقیت، نظریه های خلاقیت pdf، تکنیک های خلاقیت pdf، ذهن پویا چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.