دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید

کتاب آن زندگی را انتخاب کنید که می‌خواهید به قلم دکتر تال بن شاهار مسیر هوشیارانه‌ای را به سوی شادی به شما نشان خواهد داد. من انتخابی دارم و انتخاب می‌کنم که انتخاب کنم. انتخاب آفرینش است. انتخاب کردن آفریدن است. به واسطه انتخاب‌هایم، هستی‌ام را می‌آفرینم.

من در هر لحظه از زندگی‌ام انتخابی دارم. لحظات جمع می‌شوند و طول عمری را تشکیل می‌دهند؛ انتخاب‌ها جمع می‌گردند و زندگی‌ای را شکل می‌دهند. چگونه زندگی‌ای برای خودم می‌خواهم؟ کدام انتخاب‌ها این زندگی را خواهد آفرید؟

هیچ‌کس دوست ندارد شکست بخورد اما بین بیزاری از شکست و ترس از آن تفاوت وجود دارد. بیزاری از شکست موجب می‌شود کاری بکنیم و برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش نماییم اما ترس از شکست ما را ناتوان می‌کند و باعث می‌شود شکست را با چنان شدتی از خود دور نماییم که دیگر نتوانیم برای رشد و پیشرفت ریسک کنیم. این ترس عملکرد ما را ضعیف می‌کند و سلامت روانی ما را هم به خطر می‌اندازد. شکست بخشی از زندگی است. ما راه رفتن را با زمین خوردن، حرف زدن را با تکرار کلمات نامفهوم دوران کودکی، انداختن توپ در سبد بسکتبال را پس از خطاهای زیاد و رنگ‌آمیزی را با خط خطی کردن یاد می‌گیریم.

کسانی که از شکست می‌ترسند، هیچ‌گاه استعدادهای بالقوه‌ی خود را به طور کامل شکوفا نمی‌کنند. ما باید یاد بگیریم چگونه شکست بخوریم در غیر این صورت شکست می‌خوریم که یاد بگیریم.

کلمات کلیدی: شادی، زندگی شاد، موفقیت در زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، مهارت های زندگی، امید به زندگی، داشتن زندگی شاد، شکست خوردن، شکست در زندگی، مفهوم پیروزی، آرامش در زندگی، Tal Ben Shahar، موفقیت شخصی، تال بن شاهر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.