دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک‌هایی طلایی که هر وبمستر و دیجیتال مارکتر باید بداند

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک‌هایی طلایی که هر وبمستر و دیجیتال مارکتر باید بداند

کتاب تکنیک‌هایی طلایی که هر وبمستر و دیجیتال مارکتر باید بداند نوشته‌ی مهرداد فرهادی، به بیان نکته‌هایی کاربردی درباره‌ی سئو و دیجیتال مارکتینگ برای توسعه و بهبود کسب و کار می‌پردازد.

در بخشی از کتاب تکنیک‌هایی طلایی که هر وبمستر و دیجیتال مارکتر باید بداند می‌خوانیم:

هنگامی که بک لینک کوتاه مدت خریداری می‌کنید گوگل متوجه می‌شود که لینک اعتباری ندارد و احتمال اینکه پنالتی شوید هست.
این را باید بدانید که گوگل تمامی لینک‌های که برای وبسایت شما ساخته می‌شود و یا حذف می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد و آن را مزیت و یا معایب سایت شما قرار می‌دهد.
به جای خرید چند بک لینک بهتر است یک بک لینک با کیفیت بالا و بلند مدت خریداری کنید. برای خرید بک لینک‌های زیاد بهتر است که همه بک لینک‌ها را با یک انکر تکست یا با یک کلمه کلیدی لینک‌سازی نکنیم.

کلمات کلیدی: تکنیک های طلایی از سئو و دیجیتال مارکتینگ، وبمستر بوک، بازاریابی دیجیتال pdf، کتاب بازاریابی دیجیتال، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ، معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی ایمیلی، دیجیتال مارکتینگ pdf، دیجیتال مارکتینگ چیست pdf، آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf، کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf، آموزش رایگان سئو، آموزش سئو pdf، دانلود رایگان کتاب سئو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.