دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش‌های استفاده از ویکی پدیا برای تقویت سئوی خارجی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش‌های استفاده از ویکی پدیا برای تقویت سئوی خارجی

کتاب روش‌های استفاده از ویکی پدیا برای تقویت سئوی خارجی نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با روش‌های تقویت سئوی خارجی و همچنین تقویت سئوی داخلی به کمک ویکی‌پدیا آشنا می‌کند.

ویکی‌پدیا یک دانشنامه مردمی است که پتانسیل خوبی برای تقویت سئوی سایت شما و کسب رتبه‌های بسیار بهتر در نتایج جستجو دارد.

ویکی‌پدیا یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حاضران صفحه نتایج جستجوهای گوگل محسوب می‌شود. این سایت به عنوان یک مرجع اینترنتی تقریباً در نتایج نیمی از همه جستجوها حضور دارد. به علاوه اطلاعات بخش عظیمی از گراف دانش گوگل (Knowledge Graph) نیز از ویکی‌پدیا دریافت می‌شود. 

علاوه بر این‌ها، ویکی‌پدیا یکی از سرچشمه‌های غنی از منابع سئو نیز به شمار می‌آید و دست کم به دو دلیل، می‌تواند به تقویت سئوی داخلی و خارجی سایت شما کمک کند:

ویکی‌پدیا منبع بی‌نظیری از دانش‌های انسانی است. در ویکی‌پدیا زبان به همان نحوی به کار می‌رود که انسان‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ چرا که این دانشنامه، عمدتاً به دست انسان‌های معمولی ساخته و پرداخته شده و می‌شود.

ویکی‌پدیا موضوعات و کلمه‌های کلیدی را به گونه‌ای به هم پیوند می‌دهد که فقط از دست انسان‌ها برمی‌آید؛ ویکی‌پدیا یک مرجع اینترنتی بی همتاست: مردم به آن اعتماد دارند، از آن استفاده کرده و در نوشته‌های خود به آن استناد می‌کنند.

بنابراین چه برنامه‌ریزی برای تدوین استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به تازگی شروع کرده‌اید، یا اینکه به دنبال ایده‌های جدید هستید، یا می‌خواهید ضریب اعتماد به سایت خود را بالا ببرید، نباید پتانسیل ویکی‌پدیا برای تقویت سئو را نادیده بگیرید. اما چگونه می‌توان از این دانشنامه آزاد برای پیشبرد اهداف مرتبط با سئو بهره برداری کرد؟ در این کتاب با روش‌های تقویت سئوی خارجی (Off-Page SEO) و همچنین تقویت سئوی داخلی (On-Page SEO) به کمک ویکی‌پدیا آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: روش های سئو، seo، سئو و بهینه سازی سایت، آموزش رایگان سئو، آموزش سئو pdf، دوره آموزش سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت، خدمات سئو، سئو، آموزش سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، آموزش بهینه سازی سایت، سئو ویکی پدیا، جستجو در ویکی پدیا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.