دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 20 نکته ارزشمند در سئو سایت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 20 نکته ارزشمند در سئو سایت

سئو سایت یکی از دغدغه های بزرگ مدیر هر وب سایتی است. بهتر است اینطور بگویم که هر مدیر سایتی دوست دارد سایت خود را در بهترین جایگاه نتایج جست و جوی گوگل ببیند. از این رو خیلی از دوستان در سئو مشکل دارند و به خوبی نمی توانند سایت خود را برای موتورهای جست و جو بهینه کنند. البته سئو فرایندی است طولانی که به نظر من بیشتر نیاز به تجربه دارد. علم خاصی هم نیست که خیلی از متخصصین سئو در مورد اش اینطور می گویند.

حتما شما هم در سئو مشکل دارید یا اینکه می خواهید دانسته های خود را در سئو افزایش دهید که الان در این صفحه هستید. توی ای بوکی که به عنوان هدیه براتون آماده کرده ام نکات بسیار ارزشمندی از سئو سایت وجود دارد که بهتون پیشنهاد می کنم حتما آن را مطالعه کنید.

در این ای بوک به فاکتورهای بسیار مهمی در سئو اشاره کرده ام که رعایت آن ها نتایج شگفت انگیزی را در رتبه سایت تان در نتایج جست و جو به همراه می آورد. من در بسیاری از پروژه هام و به ویژه همین وب سایت همیار وب این نکات را به خوبی رعایت کرده ام که توانسته ام در سئو موفق شوم و جایگاه وب سایت همیار وب را در کلمات کلیدی زیادی به رتبه های خوب برسانم.

کلمات کلیدی: سئو سایت، سئو، seo، بهینه‌ سازی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تاریخچه سئو، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، تکنیک های سئو، آموزش سئو، آموزش seo، آموزش بهینه سازی وب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.